PRZYKŁADOWE TEMATY DO REALIZACJI W INFOGRAFICE
Promocja realizowanego projektu - jak zainteresować projektem?
WYBIERAMY ISTOTNE HASŁA
CO zawiera, GDZIE - KIEDY realizujemy i JAK promujemy
PROJEKT EDUKACYJNY
Zawiadomić, zaciekawić, zachęcić - przekonać do współpracy
I. Prezentacja wstępna projektu Co powinna zawierać:
• opis założeń i metod kampanii przedstawienie planowanego wydarzenia lub akcji: nazwę, miejsce, czas, charakter, przebieg itp.
• określenie grupy docelowej odbiorców i sposobów docierania do niej opis materiałów promocyjnych pod względem zastosowania: gatunków medialnych, ich połączeń i zabaw z konwencją
Jakie elementy wykorzystać – przykład wyboru treści do realizacji
II. Etapy realizacji projektu
1. Spotkanie wprowadzające
Przedstawienie tematu i utworzenie grup projektowych.
2. Wybór lub wymyślenie promowanej inicjatywy społeczno-kulturalnej.
Wybór typów materiałów promocyjnych do wykonania.
Określenie grupy docelowej kampanii.
Obmyślenie ogólnego pomysłu na kampanię (np. haseł reklamowych, sposobu połączenia materiałów w spójną całość).
3. Podział zadań. 4. Spotkanie konsultacyjne
I. Doprecyzowanie koncepcji kampanii promocyjnej.
Wykonanie materiałów promocyjnych, w tym wybór oprawy wizualnej, gatunków i konwencji.
5. Postprodukcja lub redagowanie.
Spotkanie konsultacyjne
II. Dopracowanie materiałów promocyjnych.
Przygotowanie wystąpienia: wybór formy i mówców, sporządzenie notatek.
6. Prezentacja wyników pracy przez poszczególne grupy.
7. Końcowa refleksja.
I PREZENTACJA – Z WYKOTRZYSTANIEM TIK
III. Wprowadzenie do projektu Co nas czeka:
• przydzielenie do grup projektowych;
• zapoznanie się z zasadami pracy w grupach projektowych;
• oczekiwane rezultaty projektu i jego harmonogramem;
• planowanie kolejnych spotkań grup projektowych;
• podział wstępny zadań w grupie — organizacja pracy do kolejnego spotkania;
• ustalenie sposobów skutecznego docierania do potencjalnych uczestników ( inicjatywy społecznej lub kulturalnej);
• przywołanie atrakcyjnych przekazów reklamowych i promocyjnych;
• wybór gatunków przekazów medialnych - możliwych do zastosowania w ramach kampanii promocyjnej.
Do rozważenia we własnej pracy:
1. RODZAJE I ZAKRES PRAC/ZADAŃ- UNIJNYCH PROJEKTOW EDUKACYJNYCH
2. PREZENTACJA ELEMENTÓW ISTOTNYCH W REALIZACJI PROJEKTÓW UE