poniedziałek, 24 lutego 2014

PRZYKLAD TEMATU INFOGRAFIKI

PRZYKŁADOWE TEMATY DO REALIZACJI W INFOGRAFICE 
Promocja realizowanego projektu - jak zainteresować projektem? 

WYBIERAMY ISTOTNE HASŁA 
 CO zawiera, GDZIE - KIEDY realizujemy i JAK promujemy 

PROJEKT EDUKACYJNY

Zawiadomić, zaciekawić, zachęcić - przekonać do współpracy 

I. Prezentacja wstępna projektu Co powinna zawierać: 
• opis założeń i metod kampanii przedstawienie planowanego wydarzenia lub akcji: nazwę, miejsce, czas, charakter, przebieg itp. 
• określenie grupy docelowej odbiorców i sposobów docierania do niej opis materiałów promocyjnych pod względem zastosowania: gatunków medialnych, ich połączeń i zabaw z konwencją 

 Jakie elementy wykorzystać – przykład wyboru treści do realizacji 
II. Etapy realizacji projektu 
 1. Spotkanie wprowadzające
Przedstawienie tematu i utworzenie grup projektowych. 
2. Wybór lub wymyślenie promowanej inicjatywy społeczno-kulturalnej.
 Wybór typów materiałów promocyjnych do wykonania. 
 Określenie grupy docelowej kampanii. 
 Obmyślenie ogólnego pomysłu na kampanię (np. haseł reklamowych, sposobu połączenia materiałów w spójną całość). 
3. Podział zadań. 4. Spotkanie konsultacyjne

I. Doprecyzowanie koncepcji kampanii promocyjnej. 
Wykonanie materiałów promocyjnych, w tym wybór oprawy wizualnej, gatunków i konwencji. 
5. Postprodukcja lub redagowanie. 
Spotkanie konsultacyjne 
II. Dopracowanie materiałów promocyjnych. 
 Przygotowanie wystąpienia: wybór formy i mówców, sporządzenie notatek. 
6. Prezentacja wyników pracy przez poszczególne grupy. 
7. Końcowa refleksja. 

I PREZENTACJA – Z WYKOTRZYSTANIEM TIK 
III. Wprowadzenie do projektu Co nas czeka: 
• przydzielenie do grup projektowych; 
• zapoznanie się z zasadami pracy w grupach projektowych; 
• oczekiwane rezultaty projektu i jego harmonogramem; 
• planowanie kolejnych spotkań grup projektowych; 
• podział wstępny zadań w grupie — organizacja pracy do kolejnego spotkania; 
• ustalenie sposobów skutecznego docierania do potencjalnych uczestników ( inicjatywy społecznej lub kulturalnej); 
• przywołanie atrakcyjnych przekazów reklamowych i promocyjnych; 
• wybór gatunków przekazów medialnych - możliwych do zastosowania w ramach kampanii promocyjnej. 
Do rozważenia we własnej pracy: 
1. RODZAJE I ZAKRES PRAC/ZADAŃ- UNIJNYCH PROJEKTOW EDUKACYJNYCH 
2. PREZENTACJA ELEMENTÓW ISTOTNYCH W REALIZACJI PROJEKTÓW UE